a sorry zapomnialem calkowice...
w sumie to pierwszy wymienili duza przepustnice, na poczatku bo to bylo problemem. Pozniej po kilku miesiacach ten sam problem tylko z klapami przy malych przepustniczkach na Bank1, a ze sa to cale zestawy (teraz nie wiem co w sklad wchodzi) to wymieniono jak sie nalezy. Z tego co pamietam to orientowalem sie rozniez u mechanikow i niektorzy nawet chcieli sie podjac ale wolalem nie ryzykowac. Ale wracajac do konkretow nie wiem czy mechanik odczyta prawidlowo blad (bylem u kilku i kazdy cos innego). Radze podjechac do serwisu, poswiecic pare zl na znalezienie i zdiagnozowanie bledu, a wtedy nie bedzie zadnych watpliwosci.
[ A6 C6] błąd 008213 (P2015)
serwis oczywiście zaleca wymianę całego modułu, czyli koszt około 1800 zł, i jakby nie patrzeć problem pojawi się ponownie bo kilkudziesięciu tysiącach.
Słyszałem, że firma z Gdańska http://az.gda.pl/ regeneruje to profesionalnie i lepszej jakości są te tuleki etc
Słyszałem, że firma z Gdańska http://az.gda.pl/ regeneruje to profesionalnie i lepszej jakości są te tuleki etc
Cześć,
Też miałem problem z błędem wirujących klap P2015 w moim 2.0 TDI.
problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd.
na olx znalazłem gościa sprzedającego zestaw naprawczy, do znalezienia w wyszukiwarce olx: nastawnik p2015.
naprawy można dokonać samemu... po zainstalowaniu detalu błąd się nie pojawia.
Też miałem problem z błędem wirujących klap P2015 w moim 2.0 TDI.
problemem jest podobno jakiś plastikowy element na osi kolektora, który się wyrabia i powoduje błąd.
na olx znalazłem gościa sprzedającego zestaw naprawczy, do znalezienia w wyszukiwarce olx: nastawnik p2015.
naprawy można dokonać samemu... po zainstalowaniu detalu błąd się nie pojawia.
Tez mam podobny błąd:
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 003 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 177547 km
Time Indication: 0
Date: 2018.10.25
Time: 16:05:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Lambda: 14.1 %
Lambda: 0.0 %
Voltage: 0.540 V
Bin. Bits: 00000000
Po polsku
008213 - Czujnik po3o?enia klapy w kolektorze ss1cym (zespó3 1)
P2015 - 003 - niezrozumia3y sygna3 - Sporadyczny
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00100011
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 5
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 177547 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.25
Czas: 16:05:37
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 0 /min
Predkooa: 0.0 km/h
Napiecie: 12.24 V
Lambda: 14.1 %
Lambda: 0.0 %
Napiecie: 0.540 V
Bity binarnie: 00000000
Co myslicie zeby zrobić ? Po wykasowaniu błędu na razie po kilku odpaleniach sie nie pojawia.
Może zakupić te ograniczniki na allegro?
Cos mi to spac nie daje. Czytając kilka tematów dot tych kolektorów ssacych, poszedlem do auta i probowalem szukac luzow na tych ciegnach. Ale ani nie drgną, sztywna sie trzymaja oba.
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 003 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 177547 km
Time Indication: 0
Date: 2018.10.25
Time: 16:05:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Lambda: 14.1 %
Lambda: 0.0 %
Voltage: 0.540 V
Bin. Bits: 00000000
Po polsku
008213 - Czujnik po3o?enia klapy w kolektorze ss1cym (zespó3 1)
P2015 - 003 - niezrozumia3y sygna3 - Sporadyczny
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 00100011
Priorytet b3edu: 2
Czestooa b3edu: 5
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 177547 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.25
Czas: 16:05:37
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 0 /min
Predkooa: 0.0 km/h
Napiecie: 12.24 V
Lambda: 14.1 %
Lambda: 0.0 %
Napiecie: 0.540 V
Bity binarnie: 00000000
Co myslicie zeby zrobić ? Po wykasowaniu błędu na razie po kilku odpaleniach sie nie pojawia.
Może zakupić te ograniczniki na allegro?
Cos mi to spac nie daje. Czytając kilka tematów dot tych kolektorów ssacych, poszedlem do auta i probowalem szukac luzow na tych ciegnach. Ale ani nie drgną, sztywna sie trzymaja oba.
Był : Audi A6 2005 2.0 TDI
Jest : Audi A6 2009 3.0 TDI Quattro
Jest : Audi A6 2009 3.0 TDI Quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga